Το ξημαρισμένο ΡΙΚ (ΕΝΩΣΙΣ Απριλίου)

2013_04_04_05_32_03__792b2092f1464e87bedcd6281ccb2f3e

Τελικά είχα δίκαιο και κυριολεκτικά, όχι μόνο συμβολικά: είναι οι ακελικοί ηγετίσκοι ξημαρισμένοι. Π.χ. αυτός ο Συμεού του ΡΙΚ, που ανακάλυψε αίφνης τα βυζιά ως μέσον αύξησης της τηλεθέασης και μας φλόμωσε με κυρίες με θεαματικά βυζιά. Την Παρασκευή 19 ή το Σάββατο 20 Απριλίου –δεν θυμάμαι ακριβώς–, κάνοντας ζάπινγκ, έπεσα πάνω στις τελευταίες ειδήσεις του ΡΙΚ. «Άιντε», λέω στον εαυτό μου, «ας τις παρακολουθήσω, να δω τι έγινε με την υπόθεση των βομβιστών στη Βοστώνη». Εμφανίστηκε μια κυρία κι άρχισε να μας διαβάζει την πρώτη είδηση. Ούτε που κατάλαβα τίποτα. Η κοπέλα φορούσε ένα είδος σακακιού και από κάτω μια μπλουζίτσα σκουρόχρωμη, που από τα στήθη ως τον λαιμό ήταν δικτυωτή. Από κάτω φαινόταν πολύ καλά το σουτιέν της –δαντελωτό, μαύρο και σέξυ– με απολύτως διακριτά τα μεγάλα βυζιά της και ειδικά τη σχισμή των βυζιών της. Πού ν’ ακούσεις ειδήσεις… Αν φορούσε ντεκολτέ και φαίνονταν ξεκάθαρα τα βυζιά της, δεν θα ήταν τόσο προκλητικά. Γεγονός όμως είναι ότι ο Συμεού, ως ξημαρισμένος ακελικός, ξέρει τη γοητεία του κρυφού, του υπονοουμένου και της φαντασίωσης.

Είπε η κυρία όλες τις ειδήσεις και δεν άκουσα ούτε μία, παρότι δεν είμαι βυζιακός τύπος. Λίγο προτού τε- λειώσει, με παίρνει ένας φίλος μου και μου λέει: «Γύρνα την τηλεόρασή σου στο ΡΙΚ, έχει ποιοτικό πορνό». Μόλις του ανέφερα ότι το βλέπω, φυρτήκαμε και οι δυο στα γέλια. Ο φίλος ήταν καταιγιστικός: «Το ΡΙΚ», μου λέει, «θα σκίσει, άκου τι σου λέω». Κλείσαμε και έπεσα να κοιμηθώ.

hqdefault

Όταν ξύπνησα και άνοιξα τον υπολογιστή μου, βρήκα ένα e-mail από τον φίλο μου που μιλήσαμε ο βράδυ. Ήταν ένα σουνοσωλονούδιν από μια άλλη εκπομπή του ΡΙΚ με μια άλλη σταρ – βυζού του καναλιού, ονόματι Γαβριέλα Χριστοδούλου. Τόσο μεγάλα ήταν τα βυζιά της, που ξεχειλούσαν στην οθόνη, με αποτέλεσμα ο καλεσμένος της να μην μπορεί ν’ αρθρώσει λέξη. Μη μου πείτε πως αυτή η στρατηγική του Συμεού δεν είναι ευφυέστατη. Εγώ δεν πίστευα τα μάτια μου, αλλά, ώσπου να ξημερώσει, έπαθα κι άλλο σοκ. Ανοίγω πάλι την τηλεόραση και βλέπω μια ξανθιά –ναι, ναι, αγαπητοί αναγνώστες– με τεράστια βυζιά να κάνει βόλτες μέσα στα στενά δρομάκια ενός παραδοσιακού κυπριακού χωριού. Ειλικρινά, δεν κατάλαβα αμέσως πως ήταν οι τίτλοι αρχής ενός τηλεοπτικού σόου, ονόματι «ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ», με την… παραδοσιακή γκόμενα κυρία Άντρη Καραντώνη. Παρακολούθησα όλο το πρόγραμμα και αμέσως έβγαλα τα συμπεράσματά μου.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Α. Οι ακελικοί του ΡΙΚ είναι όντως ξημαρισμένοι.

Β. Τα βυζιά ανεβάζουν και την τηλεθέαση και τα πουλλιά των ακελικών τηλεθεατών.

Γ. Η βλακεία είναι ενδημική, εν του τόπου μας πράμαν.

Δ. Δεν υπάρχει σωτηρία.

Σοβαρά, όμως, βρείτε τον καιρό να δείτε το νέο αριστούργημα του ΡΙΚ, το «Πάμε παραδοσιακά». Είναι η ίδια η κυπριακή κυπριώτικη Κύπρος μας. Το μικρόν μας νησσούιν, που το μόνο που καταφέρνει ν’ αναπαράγει είναι τη βλακεία και το φολκλόρ. Το «Πάμε παραδοσιακά» είναι το πραγματικό επίπεδο του μέσου νεοκύπριου, του μέσου χώρκατου, που νομίζει μάλιστα ότι με τέτοιες αηδίες υπερασπίζεται και τον λαϊκό μας πολιτισμό.

Αυτή η επίθεση του ΡΙΚ στον λαϊκό μας πολιτισμό έπρεπε ήδη να είχε κάνει τους πιο σοβαρούς ανθρώπους του ΡΙΚ να τρέμουν από αγανάκτηση. Πού είναι οι ποιητές μας να καταγγείλουν αυτά τα φαινόμενα; Πώς γίνεται το κρατικό κανάλι να πρωταγωνιστεί στην καταπολέμηση του πολιτισμού μας; Φυσικά, αυτά μάς αξίζουν, διότι αυτά θέλει ο κυπριακός λαός. Λίγο φολκλόρ, λίγο σταριλλίκι, πολλά βυζιά και κάμποσο χαϊχούι. Έλεος…

Β.Φ.

