Λευκό μου σεντονάκι…

734294_457594420972955_1653067883_n

Δεν ήμουν ποτέ του λευκού. Συνήθως την διαμαρτυρία μου την εκφράζω με την αποχή ή με το ΑΚΥΡΟΝ, όπως τις γριές που κάνουν λάθη. Τώρα όμως θα ψηφίσω λευκό, όχι για να δείξω την αγνότητα μου, κανείς από εμάς δεν είναι άμοιρος ευθυνών, αλλά για να μετρήσω κι εγώ μια φορά τα κουκιά μας. Ονειρεύομαι ένα λευκό κοντά στο 20%, που θα κάνει ξένους και δικούς μας να τους σταθεί ολίγον το φαΐ. Να ξέρουν πως το λευκό δεν είναι πια μια διαμαρτυρία ολίγων ανθρώπων, αλλά ένα κίνημα ρωμαλέο και δυνατό, ένα κίνημα που θέτει τις βάσεις για ένα νέο εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα. Για να μπορούμε να παίζουμε χιονοπόλεμο στον ελεύθερο και δικό μας Πενταδάκτυλο, ένα κίνημα που δεν είναι πια εντελώς μειοψηφικό και περιθωριακό. Θα ψηφίσω λευκό για να δούμε μια άσπρη μέρα, για να τιμωρηθούν αυτοί που μαύρισαν την ψυχή μας. Τώρα και αν όλα αυτά είναι δικά μου όνειρα λευκής νυκτός δεν πειράζει, συνηθισμένα τα βουνά από τα άσπρα χιονιά.  Μελαχρινή μου αγάπη το λευκό για σένα.

                       Β.Φ.

