Τι είπαν για το ΤΙΒΙ 69 ΓΑΜΑ…

programma_final_page_1

ΝΙΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ: Δεν το έχω δει ακόμη, αλλά άκουσα ότι είναι ολίγον άδικος μαζί μου ο Φτωχόπουλλος. Φατσικώς μπορεί να μοιάζω με τον Χίτλερ, αλλά ως χαρακτήρας είμαι πιο κοντά στον Γκαίμπελς. Θα το δω με τη σύζυγό μου σύντομα και θα τα ξαναπούμε.

ΜΑΡΙΟΣ ΚΑΡΟΓΙΑΝ: Η σάτιρα μου αρέσει πολύ, αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσα να πάω να δω το έργο. Τώρα προέχει η σωτηρία της πατρίδας μας.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ: Μην το χάσετε. Εν ούλλο γέλιο, εν ησταματάς να γελάς, ειδικά όταν αναφέρονται σε μένα. Εν να πάω να το δω τζιαι μόνος μου, διότι η Έρση εν μ’ άφηννεν να συγκεντρωθώ, κάθε λλίον ελάλεν «είντα μπου είπαν;».

ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΟΥΡΙΔΗΣ:Αριστούργημα, ειδικά η σκηνή που ο Καζάκας φύρνεται που τα γέλια στην ερώτηση εάν θα ξενογαμήσει ο Άντρος Κυπριανού. Δείτε το και δυο και τρεις φορές. Τις δύο τις πληρώνω εγώ.

RICHARD DOWNER: A nationalistic tragedy. I am surprised that the government has not intervened. Kazakas as the injured Turk is very good and I have to admit so are all the other Turkish roles. The scene

where a Greek whore treats me to a kotsiros was nice of her even though I do not know what kind of a sweet is “kotsiros”.

BARACK OBAMA: I hear its coming to the White House for a special performance for blacks that have gone wrong. When I see it I will give you my opinion.

BILL CLINTON: I hear that the much ignored blow job is playing a starring role. Hilary and I will definitely see it. She is a great fan of Kazakas and I did, I must confess, see a dream once that Kalli and Kyprianou played koumeres with me.

ANDREAS (ANDREW) MELEKKIS: Προτιμώ να με γαμήσει ένας γάδαρος παρά να ξαναπάω σε έτσι έργο. Εάν το ΑΚΕΛ είναι τόσο κακό, γιατί οι περισσότεροι ηθοποιοί είναι του ΑΚΕΛ; Προφανώς ο Φτωχόπουλλος τώρα κλείνει το στόμα του. Αποστόμωσα τον.

